متر اسیست:

متر اسیست

متر اسیست

متر اسیست: متر واژه ای فرانسوی (mètre) است که به زبان فارسی وارد شده است.

این کلمه به معنای نوار باریک و مدرج بوده برابر با صد سانتی متر می باشد.

ساختار متر به ظاهر ساده و به طور معمول از فلز، پارچه و یا چوب ساخته شده است، اما طراحی و ساخت آن پیچیده بوده و نیاز به دقت بالایی دارد.

به همین علت مهندسان اقدام به طراحی و ساخت انواع مترها از جمله :

 متر روکش دار PVC، متر فلزی، متر فایبرگلاس، متر باتری دار، متر لیزری، متر مهندسی.

متر روکش دار PVC:

متر روکش دار پی وی سی بدنه ای نرم و ضد ضربه دارد.

این نوع متر دارای قفل ایستگاهی برای توقف در حین اندازه‌گیری، گیره فلزی قوی برای نصب بر روی لباس کار و نیز بند پارچه‌ای محکم می باشد.

و بنابراین به منظور اندازه گیری فواصل کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد.

نصاب ها، کابینت کارها و نجاران از مشتریان این نوع مترها هستند.

متر فلزی:

متر فلزی بدنه ای از جنس فلز دارد.

 این متر از نظر کارایی تفاوت چندانی با متر روکش دار PVC ندارد.

از این نوع متر به منظور اندازه گیری در مشاغل مختلف استفاده می شود ولی برای کار در محیط های مرطوب مانند کارهای تاسیساتی چندان مناسب نمی باشد.

متر فایبرگلاس:

متر فایبر گلاس از جنس فایبر گلاس بوده و در نتیجه ضد ضربه و ضد رطوبت می باشد.

این متر نیز از نظر کاربرد تفاوت زیادی با انواع فلزی و روکش‌دار PVC ندارد اما انعطاف پذیری بسیار بالاتری نسبت به آنها دارا می باشد.

و در نتیجه انعطاف بالاتر نسبت به دیگر انواع متر باعث می شود بتوان از آن برای اندازه گیری مواد منعطف تری مانند گونی، سیم، فنس و … نیز استفاده نمود.

متر باتری دار:

متر باتری دار از جنس ABS بوده و در نتیجه ضد ضربه ، مقاوم و منعطف می باشد.

مهم‌ترین تفاوت این متر با دیگر انواع متر این است که متر باتری دار دارای سیستم جمع کننده اتوماتیک است و کاربر تنها با فشار دادن یک دکمه می‌تواند متر را جمع کند.

متر لیزری:

این ابزار پیشرفته برای سنجش فواصل طولانی ساخته شده و از آن برای کارهای مهندسی به خصوص در اجرای پروژه های ساخت و ساز کمک می گیرند.

مدل های پیشرفته متر لیزری قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه و همین‌طور محاسبات پیچیده را نیز دارند.

متر مهندسی:

یکی از  انواع متر که این روزها  تولید می شود متر مهندسی است و شکل و شمایلی متفاوت از دیگر مترها دارد. 

این مترها طول عمر بالایی دارند و با کمک اتصالات محکم و مقاومی که دارند برای استفاده در کارهای مهندسی ، کارگاهی و پیمانکاری بسیار مناسب ‌هستند.

دسته ارگونومیک این متر باعث سهولت استفاده از آن در شرایط مختلف می‌شود و

همچنین برای جمع کردن این متر باید از دسته گردان کنار آن استفاده کرد.

با ابزار آلات بحق نماینده انحصاری انواع متر های اسیست در اصفهان، کیفیت اصل این محصولات را به قیمت مناسب خریداری کنید.

انواع متر های اسیست:

1.متر اسیست مدل 81:

متر اسیست

متر اسیست

مترهای 5، 5.5، 7.5 متری – مستحکم، بادوام و ضد ضربه ساخته شده از بهترین متریال ABS – چاپ دقیق و شفاف بر روی تیغه – تیغه سه پرچ – طراحی جدید بدنه متناسب با ساختار دست – گیره فلزی جهت نصب نمودن به لباس – بند پارچه ای محکم و بادوام.

2.متر اسیست مدل 63:

متر اسیست

متر اسیست

مترهای 3 و 5 متری – بدنه محکم و ضد ضربه، ارگونومیک، خوش دست – دارای دو ترمز -دارای تیغه سه پرچ – دارای بند پارچه ای مقاوم.

3.متر اسیست مدل 73:

متر اسیست

متر اسیست

مترهای 5.5 و 7.5 متری – طبقه بندی شده در رده متر های حرفه ای و دارای عمر مفید چند برابر متر های معمولی – بدنه مستحکم و بادوام – ضخامت تیغه 0.16 میلیمتر – مجهز به تکنولوژی NYLON WRAP –  روکش پلاستیکی ضد خط و خش – مگنت بسیار قوی.

4.متر اسیست مدل 79:

متر اسیست

متر اسیست

مترهای 3.5، 5.5  و 7.5 متری – تیغه های 3 و 4 پرچ مجهز به تکنولوژی NYLON WRAP – روکش پلاستیکی ضد خط و خش – بدنه محکم، ضد ضربه و ضد لغزش و ارگونومیک – قلاب آهنربایی دو طرف مگنت دار – دارای بند پارچه ای مقاوم.

5.متر اسیست مدل 61:

متر اسیست

متر اسیست

مترهای 3، 5، 5.5، 7.5 و 10 متری – تیغه های 3 و 4 پرچ مجهز به تکنولوژی NYLON WRAP – روکش پلاستیکی ضد خط و خش – چاپ شفاف و دقیق روی تیغه – بدنه مستحکم و بادوام، ضد ضربه و نشکن – مگنت دو طرفه قوی – بند پارچه ای مقاوم.

6.متر اسیست مدل 38G:

متر اسیست

متر اسیست

مترهای 3، 5، 5.5، 7.5 و 10 متری – تیغه های فلزی مقاوم با پوشش کوره ای و طول عمر بالا – تیغه های 3 و 4 پرچ مجهز به تکنولوژی NYLON WRAP – بدنه محکم از جنس ABS – دارای دو ترمز – ضد لغزش – ارگونومیک – قلاب آهنربایی دو طرف مگنت دار – روکش پلاستیکی ضد خط و خش.

متر لوتوس:

متر ساختمانی

متر ساختمانی

متر با کیفیت تایوانی لوتوس- 3 متری 5متری و 5.5 متری- متر تایوانی لوتوس از جنس فلزی- متر لوتوس با چاپ بسیار با دوام- دارای قفل بسیار قوی- دارای مقاومت بالا در برابر ضربه- دارای ضامن تیغه- دارای فنر بسیار قوی- ساخت کشور تایوان.